آیتم Add/Remove Programs در کنترل پانل ویندوز برای حذف برنامه های نصب شده تدارک دیده شده است ولی این ابزار امکانات ویژه برای این کار ندارد و هنگام مواجه شدن با برنامه های غیر استاندارد دچار مشکل می شود و برنامه را به صورت ناقص حذف میکند.

 

Your Uninstaller بهترین نرم افزار به منظور حذف کامل برنامه های نصب شده از هارد رایانه است .
نصب و حذف کامل نرم افزارها : Your Uninstaller! می تواند هر نرم افزار را به صورت کامل از روی سیستم شما حذف کند و این عمل حتی در مواردی که یک برنامه ناقص باشد نیز با قدرت بالا انجام می شود. Your Uninstaller! تمام سیستم شما را اسکن می کند و تمامی رد و پای مربوط به نرم افزاری که می خواهید پاک کنید را از روی سیستم شما حذف می کند.

حذف قدرتمند یک برنامه : برخی نرم افزارها مخصوصا انواع قدیمی که انعطاف پایینی دارند ، به سختی از روی سیستم پاک می شوند ، اما شما با استفاده از Your Uninstaller!می توانید آنها را نیز به سادگی از روی سیستم پاک کنید.


ابزارهای مختلف برای پاک سازی سیستم و افزایش پایداری آن :
ابزارهای سیستم داخلی این نرم افزار مانند حذف کننده ، مدیریت کننده Startup ، پاک کننده رد و پا در اینترنت ، مدیریت کننده منوی Start و ابزار پاک سازی ویندوز ، سیستم شما را همیشه در بهترین حالت کارآیی نگه می دارد.
سهولت در استفاده :
استفاده از این نرم افزار نیاز به هیچ گونه اطلاعات خاصی ندارد و طی مراحل آن به هیچ وجه گیج نخواهید شد.
سازگار با ویندوزهای Vista و ۷ :
Your Uninstaller! با ویندوزهای Vista و ۷ در هر دو نسخه ۳۲bit و ۶۴bit آن ها کاملا سازگار بوده و همچنین با ویندوز XP نیز به خوبی کار می کند

 

حذف کننده حرفه ای Your Uninstaller! 7.4.2012.05

نام و ورژن برنامه: Your Uninstaller! 7.4.2012.05
حجم فایل:۶.۸۰ مگابایت
نوع لیسنس: سریال
سازگاری با:ویندوز سون ویستا و ویندوزxp
تاریخ انتشار:
۲۶فروردین سال۱۳۹۱