آیا از هنگ کردن برنامه ها و یا هشدارهای کمبود حافظه خسته شده اید؟ یا متوجه کند شدن عملکرد رایانه تان بعد از گذشت یک مدت زمان می شوید؟ SuperRam نه تنها به رفع این مشکلات می پردازد بلکه کارایی رایانه شما را نیز افزایش می دهد.

اگر متوجه شدید کامپیوتر شما در حال اجرا است آهسته و معمولا این است که به دلیل حافظه (RAM) در حال اجرا را از فضای قابل استفاده می باشد. وقتی فضای حافظه کمتر می شود، سپس ویندوز شروع به باز کردن برنامه به فایل صفحه ویندوز، این فایل صفحه دیسک سخت کامپیوتر است که بسیار کندتر از RAM است

 SuperRam نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می دهد. SuperRam موجب هیچ تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه ساده است . SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از SuperRam می توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می کند و به شما بر می گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می شود.
قابلیت های کلیدی نرم افزارSuperRam 6.10.1.2012:
– بهینه سازی حافظه رایانه با آزاد سازی حافظه هدر رفته
– اجرای نرم افزار در پس زمینه جهت آزاد سازی حافظه به مقدار معقول
– اعلام بصری مقدار حافظه آزاد و اشغال شده توسط سیستم
– قابلیت تنظیم دلخواه و پیشفرض اولیه
– رابط کاربری ویژوال و آسان

SuperRam 6.10.1.2012- بهینه سازی رم

 نام و ورژن برنامه:SuperRam 6.10.1.2012
{
حجم فایل: ۳مگا بایت
سازگاری با:Windows XP, Vista, Windows 7
نوع لیسنس: به همراه patch
تاریخ انتشار: دو شنبه ۱۷ مهر سال۱۳۹۱ 

 


دانلود SuperRam 6.10.1.2012 با لینک مستقیم از سرور سایت