امروز نرم‌افزاری به‌نام Emoze را برای تلفن‌همراه به شما معرفی می‌کنیم که این توانایی را دارد تا پیام‌های رسیده به Gmail شما را به گوشی تلفن‌همراهتان ارسال کند و به این ترتیب قادر خواهید بود ایمیل‌های دریافتی را در گوشی خود چک کنید.

 

این برنامه تمامی ایمیل‌های موجود در inbox اکانت Gmail شما را تا یک روز قبل به گوشی تلفن‌همراه ارسال می‌کند و در قسمت پیام‌های گوشی ذخیره می‌کند.

ورژن جدید و کامل این نرم افزار فوق العاده تحت شبکه که ایمیل های yahoo و Gmail رو از طریق اون میتونید دریافت کنید. این نرم افزار به شما این امکان را میدهد که پیام های رسیده به ایمیل شما رو به گوشیتون میفرسته و از طریق اون شمامیتونید ایمل هاتون رو در گوشیتون چک کنید. این برنامه تمامی ایمیل های موجود در inbox شما رو تا یک روز قبل به گوشیتون ارسال میکنه و در قسمت مسیج های گوشیتون ذخیره می کند.
 

شما میتونید هم نسخه ازمایسی را مستقیم از سایت سازنده ان از ادامه همین مطلب دانلود کنید و هم میتونید نرم افزار کامل و ساین شده را دانلود کنید

شماهم می‌توانید با توجه به گوشی خود نسخه رایگان آن‌را از سایت http://www.emoze.com/index.asp دریافت کنید

 

 

 و هم نسخه فول را  از ادامه همین مطلب دریافت کنید
تنظیمات اولیه

پس از دریافت emoze2_S60_v3.sisx از اینترنت و انتقال آن به گوشی تلفن‌همراه، مراحل نصب برنامه را دنبال کنید.

پس از اجرای برنامه، در صفحه اصلی آن گزینه‌ای به‌نام Add account به چشم می‌خورد. روی آن کلیک کنید.

در این مرحله سه نوع ایمیل وجود دارد:

Office ،Gmail/G.Apps و Home/Other mail

با توجه به امکانات، شما باید گزینه دوم را انتخاب کنید.

در این مرحله باید آدرس ایمیل‌تان را وارد کنید:

usernameGmail.com

در ردیف دیگر نیز رمز عبور این آدرس را وارد می‌کنید.

توجه داشته باشید در زمانی‌که شما از آدرس Gmail استفاده می‌کنید، اطلاعاتی که به گوش ارسال می‌شود تنها شامل نامه‌های Inbox و آدرس‌های Contacts است.

شروع کار

روی آیکون برنامه در منوی گوشی کلیک کنید. پس از اجرا، آیکون ایمیلی که پیش از این تنظیمات آن‌را انجام داده‌اید نشان داده خواهد شد. برای دیدن اطلاعات، با دکمه‌های جهتی گوشی، روی اکانت مورد نظر بروید و دکمه Options را در پایین صفحه بفشارید تا گزینه‌های زیر، پیش روی شما ظاهر شوند:

Inbox: صندوق پیام‌ها را باز می‌کند تا بتوانید ایمیل‌های دریافتی را مشاهده کنید.

Stop: ارتباط ایمیل مربوطه را با Server قطع می‌کند.

Create Messages: با این گزینه می‌توانید یک پیام جدید ایجاد کرده و به ایمیل مربوطه ارسال کنید.

Settings: تغییر تنظیمات ایمیل جاری.

Log: توضیحات مربوط به اکانت جاری.

Remove account: حذف ایمیل مربوطه.

 

فایل‌های پیوست

 

در صورتی‌که یکی از ایمیل‌های دریافتی شامل یک فایل پیوست‌شده Attachments باشد، این مورد در ردیف مربوط به ایمیل مشاهده می‌شود.

برای دریافت فایل پیوست شده می‌توانید آن ایمیل را باز کنید و با استفاده از منوی Options و گزینه View Attachment فایل مربوطه را مشاهده کنید ولی درصورتی‌که تمایل به دانلود فایل مربوطه داشته باشید می‌توانید روی آن رفته و از منوی Options گزینه Download Attachments را انتخاب کنید

 دانلوده مستقیمemoze ازDropbox

 دانلودهemoze از rapidshare

دانلوده emoze ازپارسا اسپیس

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com