حل معادلات یکی از کارهایی است که بسیاری از ریاضیدان ها با آن سر و کار دارند. اینک می خواهم برنامه ای را برای شما علاقه مندان به ریاضی معرفی کنم که از جمله امکانات نرم افزارUniversal Math Solver که به اختصار به آن UMS می گویند می توان به :
حل کردن انواع مختلف معادلات و نامعادلات ریاضی تا درجه ان ام طی چند ثانیه.
پیدا کردن ریشه های معادلات و نامعادلات به همراه نمودار.
اولین حل کننده سخنگوی معادلات و نامعادلات ریاضی به زبان انگلیسی. با قابلیت ذخیره مسائل نمونه و فرمول های ریاضی. اشاره کرد.

 

درس ریاضی‌ که برای بعضی‌ از دانش آموزان و دانشجویان درسی‌ سخت و مشکل به حساب می‌‌آید و ممکن است افراد را دلسرد و کسل کند.آیا تا به حال در درس ریاضی‌ با مسائلی‌ برخورد کرده‌اید که هیچ راه حلی برای آن به ذهنتان نرسد؟
این نرم افزار که به اسم حل کنندهٔ جهانی مسائل ریاضی‌ نام دارد،مسائل ریاضی‌ را با راه حل‌های مختلف حل می‌کند،این نرم افزار این خاصیت را دارد که با توجه به انتخاب شما میتواند با زبان‌های مختلف شما را راهنمای و مشکل شما را حل کند.

 

اما در مورد معادله….
معادله که به فاسی می شود هَمچَند در ریاضیات بیان برابری دو چیز با استفاده از نماد‌هاست. در تمام معادله‌ها علامت تساوی (=) دیده می‌شود. هر معادله دو طرف دارد که در دو طرف علامت تساوی ظاهر می‌شوند.
در ریاضی معادله معمولاً بیان برابری دو عبارت است که در یکی یا هردوی آن‌ها متغیر یا متغیرهائی وجود دارند.
معادله‌هائی که فارغ از ارزش (یا مقدار) متغیرها همواره درست باشند، اتحاد نامیده‌ می‌شوند. مثلاً معادله
x − x = 0
اتحاد است چون x هر چه باشد این برابری همواره درست است. ولی معادله
x + 1 = 2
اتحاد نیست چون فقط اگر مقدار x عدد ۱ باشد این برابری برقرار است. مقادیری از متغیرها را که باعث برقراری رابطه برابری در معادله می‌شود، “جواب معادله” می‌نامند. مثلاً در مثال قبل عدد ۱ جواب معادله است. پیدا کردن جواب معادله را “حل معادله” می‌نامند

به طور کلی‌ این نرم افزار دلیل ها و راه حل‌های خوبی‌ را برای افراد فراهم می‌کند که با یک مساله ی پیچیده ،چگونه برخورد کنند و این امکان را به شما میدهد که به صورت روشی‌ گام به گام و با صدای معلم حرفه‌ای که با زبانهای مختلف صحبت می‌کند،مشکلات خود را حل کنید

دانلوده Universal Math Solver v9.7.3.8مستقیم از سرور۴shared
دانلود  Universal Math Solver v9.7.3.8سرورrapidshare

دانلوده  Universal Math Solver v9.7.3.8بصورت مستقیم از سرور mediafire