Flame Painter 1.2 نرم افزار است که با آن می توانید نقاشی های زیبایی از آتش خلق کنید و آن را ذخیره کنید. با استفاده از این نرم افزار شعله و کمی خلاقیت می توانید آثار هنری حیرت انگیزی خلق کنید .

طراحان نرم‌افزار Flame Painter بر این باورند که همه کاربران می‌توانند هنرمند باشند به‌شرطی که ابزار لازم جهت هنرمندی را در اختیار داشته باشند و نرم‌افزار Flame Painter نیز یکی از این ابزارهای هنرمندی است! به کمک این نرم‌افزار قدرتمند می‌توانید با کمی خلاقیت و استعداد، آثار هنرمندانه بی‌نظیری را خلق کنید. خلق تصاویر هنری با استفاده از قلم‌های آتشین و نورانی از مهم‌ترین امکاناتی است که به وسیله این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد

 نرم افزار تصویر آتش هیچ محدودیتی برای کار شما تعیین نکرده است و شما می توانید عکس با هر فرمتی از قبیل PNG, TGA, TIF, BMP و JPG را وارد نرم افزار کنید و با انجام کارهای گرافیکی دلخواه خروجی خود را با کیفیت بسیار بالا تهیه نمایید. نرم افزار گرافیکی آتش هیچ نیازی به دانستن معلومات هنری ندارد و هر کاربر عادی می تواند با تمرکز بر روی بخشی از تصویر آن را به صورت به آتش کشیده شده در دست داشته باشد. 

 

           

امکان ذخیره فایل نهایی در فورمت‌های مختلف و کیفیت بالا، امکان استفاده از تصاویر زمینه شفاف (transparent)، پشتیبانی از پالت رنگ و پاک‌کن، حرکت به جلو و عقب در میان تغییرات اعمال شده تا ۱۰۰ مرحله و قابلیت اجرا در سیستم‌عامل‌های ویندوز ۷ و مک، برخی امکانات این نرم‌افزار به‌شمار می‌روند.

دانلوده Flame Painter 1.2 با لینک مستقیم

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com