استفاده از حافظه‌های فلش روزبه‌روز در حال افزایش است و اکثر کاربران رایانه و حتی دیگر کاربران برای استفاده از لوازم مختلف همچون پخش‌کننده‌های موزیک و… از این حافظه‌های کوچک استفاده می‌کنند. یکی از مشکلاتی که هنگام استفاده از این حافظه‌ها برای کاربران به وجود می‌آید، فراموش کردن قطع اتصال حافظه قبل از خاموش کردن رایانه است.

به عنوان مثال فرض کنید در یک کافی‌نت یا در منزل دوستان و آشنایانتان حافظه فلش خود را به دستگاه وصل می‌کنید و اطلاعات لازم را از اینترنت دانلود و روی آن ذخیره می‌کنید، اما حواستان نیست که فلش را از دستگاه جدا کنید و رایانه را خاموش می‌کنید. در این حالت علاوه بر این‌که فراموش می‌کنید حافظه فلش خود را بردارید، ممکن است اطلاعات موجود در حافظه نیز آسیب ببیند. نرم‌افزار USB Alert ابزار کوچکی است که برای جلوگیری از بروز این مشکل طراحی شده است. به کمک این برنامه در صورتی که قصد خاموش کردن رایانه را داشته باشید و حافظه فلش نیز به آن وصل باشد، نرم‌افزار به طور هوشمند به شما هشدار می‌دهد تا ابتدا حافظه را از دستگاه جدا کنید.

 

این نرم‌افزار در نسخه‌های ۳۲ و ۶۴ بیت سیستم‌عامل ویندوز اکس پی، ویستا و ۷ قابل استفاده است و می‌توانید آخرین نسخه آن را از ادامه پست دانلود کنید

 
دانلود USB Alert با لینک مستقیم

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com