یکی از راه هایی که کاربرد زیادی دارد و واقعاً بوت شدن را سریع تر می کند این است که برنامه های غیر ضروری که با سیستم عامل اجرا می شوند را از لیست Startup حذف کنید. برای این کار در قسمت Run یا قسمت جستجوی استارت منو عبارت msconfig را وارد کنید و درSystem Configuration، قسمت Startup را انتخاب کنید. لیستی که مشاهده می کنید به شما می گوید که هر برنامه چه کاری انجام می دهد و با توجه به آنها شما می توانید تصمیم بگیرید کدام برنامه ها را حذف کنید.

 

اما منظور ما در این پست کار خیلی قویتر از روش بالاست در این روش شما هیچ برنامه ای را حذف و یا غیر فعال نخواهیم کرد بلکه انرا با تاخیر خواهید انداخت تنها کاری که از عهده فقط این برنامه بر میاد

گر زمان زیادی طول می کشد تا ویندوز رایانه شما اصطلاحا بالا بیاید اگر از دست ویندوز خسته نشده  بدانید که یک شرکت توسعه نرم افزاری درمان زمان بوت ویندوز را با برنامه ای به نام Soluto بهبود داده است.

این برنامه هم برای مبتدیان و هم برای حرفه ای ها به خوبی کار کرده و جوابگئی نیازهای هر دو طیف می باشد. اگر شما کاربر حرفه ای هستید می توانید کنترل  و مدیریت  همه آیتم ها را به دست گرفته و یک لیست از کارهایی که سرعت بوت رایانه شما را افزایش میدهد به برنامه بدهید. تازه کارها  قادر خواهند بود تا برنامه هایی که استفاده نمی کنند یا قبلا از رایانه حذف کرده اند را از لیست استارت آپ غیر فعال کنند تا سرعت بوت زیادتر شود.

 

شیوه ای که  برنامه  از آن استفاده می کند بسیار ساده است. ابتدا نصب شده، سپس از شما می خواهد رایانه خود را بوت مجدد کنید و سپس برنامه مدت زمان بوت شدن رایانه را حساب کرده و به شما می گوید چه چیزهایی سبب طولانی شدن زمان بالا امدن ویندوز می شوند. برنامه به شما اجازه می دهد تا آن چیزها را از استارت آپ ویندوز حذف کرده تا زمان بالا امدن را کمتر کنید یا شما توانید راه اندازی آن در استارت اپ را به تاخیر بیاندازید. در این صورت برنامه هایی که باعث تاخیر در بوت ویندوز می شوند تا زمانی که ویندوز بالا امده و اماده کار شود در استارت آپ بارگذارزی نخواهند شد.

از لینک زیر میتونید منبع و توضیحات کاملتر را بینید

makeuseof.com

 
دانلود Soluto با لینک مستقیم

در لینک بالا به سایت سازنده برید و دانلودر را دانلود و اجرا کنید و اجازه بدید تا کامل دانلود بشه

 

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com