تا به حال نگاهی به Task Manager ویندوز خود کردید؟

 

Task Manager محلی هست که همه برنامه های درحال اجرا در  اونجا نمایش داده میشن!اما Task Manager ویندوز نمیتونه همه برنامه های در حال اجرا مثل ویروسها یا تروجانها یا حتی برنامه های معمولی رو نشون بده!
بنابراین شما به یک Task Manager قدرتمندتر نیاز دارین تا بتونه همه فایل های در حال اجرا رو نمایش بده!Security Task Manager برنامه ایه که ما به شما پیشنهاد میکنیم .

Security Task Manager میتونه تمامیه اطلاعات مربوط به فایلهای در حال اجرا رو به شما بده.این اطلاعات میتونه از قبیل نام برنامه و محل نصب برنامه و نوع فعالیت و درصدی که از CPU اشغال کرده و مدت زمانی که Application در حال اجراست و خیلی اطلاعات دیگه که شما رو شگفت زده میکنه باشه! حتی توانایی اینو داره که مشخص کنه که کدام فایل احتمال خطر داره و ممکنه ویروس یا تروجان یا Keylogger باشه!!!

Security Task Manager 1.8d Multilanguage


همچنین میتونه فایلهای Hidden رو هم شناسایی کنه و مشخصاتش رو در اختیارتون بذاره و اگه یکی از Application ها سعی در تغییر تنظیمات رجیستری ویندوز رو داشته باشه به شما هشدار میده و قابلیت دیگه ای که داره اینه که میتونه Cookie ها و Cache ها و History و در کل Temporary Internet File شما رو هم پاکسازی کنه.

 

نام و ورژن برنامه: Security Task Manager 1.8
حجم فایل:۲ مگابایت
نوع لیسنس: کرک
سازگاری با:ویندوز سون ویستا و ویندوزxp
تاریخ انتشار: ۲۶فروردین سال۱۳۹۱


دانلوده Security Task Manager 1.8d Multilanguage با لینک مستقیم از سرور سایت


   
دانلوده Security Task Manager 1.8d Multilanguage با لینک مستقیم از سرور parsaspace

پسورد پوشه زیپ:www.lordly.ir