Download Accelerator Plus یکی از برترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد که می تواند سرعت دانلود شما را در حدود ۳۰۰% افزایش دهد. این نرم افزار با افزایش کارآیی و پشتیبانی از حالت Resume و بازیابی خطاها می تواند سرعت دانلود شما را به صورت چشم گیری افزایش دهد

 

 افزایش سرعت بوسیله تکه تکه کردن فایل دانلود شده به چندین بخش و دانلود هر کدام از این بخش ها به صورت همزمان ، انجام می شود. Download Accelerator Plus Premium v10.0.1.8 می تواند ادامه دانلودهای متوقف شده را  به راحتی از سر گیرد. یکپارچگی این نرم افزار با مرورگرهای محبوب مانند Explorer ، Firefox ، Mozilla ، Opera ، Netscape و … باعث افزایش محبوبیت آن شده است .

با استفاده از این نرم افزار شما می توانید ویدئوها را از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدئو مانند YouTube, Google Video, Metacafe و … به راحتی دانلود و روی کامپیوتر خود ذخیره کنید. فرقی نمی کند که نوع اتصال اینترنتی شما چه باشد، IDA از بیشترین پهنای باند شما برای دانلود استفاده کرده و سرعت آن را به طور محسوسی افزایش می دهد.

امکانات نرم افزار Download Accelerator Plus :
– رابط کاربری ساده و ابتکاری با قابلیت دستکاری.
– پشتیبانی از لیست دانلود با گزینه های رده بندی.
– پنجره شناور شامل نشان گر سرعت، دانلودهای فعال و بخشی برای کشیدن لینک ها.
– امکان کار با نرم افزار بدون باز کردن پنجره اصلی آن.
– پشتیبانی از افزونه ها.
– پشتیبانی از پوسته های زیبا.
– آپدیت سریع.
– پشتیبانی از زبان های مختلف از جمله فارسی

 د Internet Download Accelerator 5.12.2.1297 - نرم افزار مدیریت دانلود ( دانلود منیجیر )

 

 

شما میتوانید از این برنامه در شبکه های مختلف اینترنتی نظیر DialUp, ADSL و … استفاده کنید. با کمک این قابلیت یک فایل چند صد مگابایت و یا چند گیگابایت را در زمان های مختلف دریافت نمود.


دانلوده Download Accelerator Plus Premium v10.0.1.8 با لینک مستقیم از سرور سایت