کمتر کسی است که نرم افزار معروف Nero را نشناسد . نرم افزار اصلی nero مملو از قسمت های بدون استفاده و شاید اضافی باشد . اکثر کاربران از nero فقط برای رایت استفاده می کنند و از بخش هایی مانند پلیر آن هیچ استفاده ای به عمل نمی آورند .

Nero Burning ROM 12 5 00900  نسخه فشرده و کوچک شده نرو است که معروف ترین نرم افزار در زمینه CD و DVD میباشد. این نرم افزار با حجم بسیار کمی که نسبت به نسخه ی اصلی خود دارد میتواند کار های بسیار زیادی در رابطه با سی دی و دی وی دی انجام دهد از جمله رایت CD و DVD به صورت کاملا حرفه ای و با سرعت بالا ، رایت اطلاعات از روی کامپیوتر بر روی CD و یا DVD مورد نظر شما ، رایت آهنگ ها بر روی سی دی به طور MP3 و …. .

این برنامه فوق حرفه ای در زمینه رایت تمام ابزارهای مورد نیاز شما برای رایت انواع لوح های فشرده DVD و CD را پوشش می دهد .

                   کم حجم و کاملNero Burning ROM Micro 11.0.11200


تمام قابلیت های لازم برای یک نرم افزار رایت در این نسخه موجود است و از تکنولوژی هایی نظیر Blu-ray نیز پشتیبانی کامل به عمل می آورد . رایت انواع ویدیو ها ، موزیک ها و اطلاعات روی انواع سی دی ها و دی وی دی ها باعث می شود شما دیگر به هیچ نرم افزاری احتیاج نداشته باشید . امیدواریم از این نسخه بسیار کارآمد برای رایت استفاده ببرید.

 

نام و ورژن برنامه: Nero Burning ROM 12 5 00900
حجم فایل:۲۸ مگا بایت
نوع لیسنس: رایگان
سازگاری با:Windows XP, Vista, Windows 7
تاریخ انتشار: یک شنبه اول اردیبهشت سال ۱۳۹۲


دانلوده Nero Burning ROM 12 5 00900 با لینک مستقیم از سرور سایت

 


   

دانلوده Nero Burning ROM 12 5 00900 از سرور parsaspace

پسورد پوشه زیپ:www.lordly.ir