همیشه سرعت پایین سیستم و پیدا شدن خطاها و ارورها کاربر را اشفته و نگران میکند؟در حالی که شما میتونید تمام خطاهای ویندوز که که معمولا" از رجیستری ویندوز است با یک کلیک تعمیر کنید.

با استفاده روزانه از کامپیوتر، سرعت آن با افزایش ورودی های نادرست رجیستری، ارورهای رجیستری و فایل های از کارافتاده کاهش چشم گیری پیدا میکند. حتی امکان بروز مشکلات جدی تر مانند هنگ کردن یا فریز شدن سیستم، ظاهر شدن صفحه آبی مرگ، قفل شدن سیستم، ظاهر شدن ارورهای بی مورد و … نیز وجود خواهد داشت.

با Genuine Registry Doctor 2.5.2.6 شما تنها به چند کلیک برای بهبود مشکلات سیستم خود نیاز دارید. این برنامه تمامی خطاهای سیستم شما را تشخیص می‌دهد و به شما حرفه ای ترین راه برای رفع این خطاها را می‌دهد. بنابراین شما نیازی به گذاشتن زمان‌های طولانی برای تعویض ویندوز و سروکله زدن با این خطاها را نخواهید داشت.

برخی از ویژگی‌های Genuine Registry Doctor 2.5.2.6 :

جستجو و تعمیر:
این برنامه به صورت کامل مشکلات رجیستری، فایل‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی، فایل‌های بی مصرف و … را شناسایی و تعمیر می‌کند و باعث بهینه شدن سیستم شما می‌شود.

ویژگی چند منظوره برنامه:
وجود ابزارهای مختلف نظیر، مدیریت منو استارت آپ، پاک کننده دیسک، از بین برنده فایل‌های حساس و …باعث افزایش کارایی این برنامه شده است.

رابط کاربر پسند:
حجم اندک برنامه به همراه رابط کاربری ساده برنامه این برنامه را مورد علاقه کاربران مبتدی کرده است. به طوری که با کمترین زمان ممکن می‌توان از امکانات برنامه استفاده لازم را برد

                 تعمیر مشکلات رجیستریGenuine Registry Doctor 2.5.2.6

 

نام و ورژن برنامه:Genuine Registry Doctor 2.5.2.6
تاریخ انتشار: ۴ اسفند ۱۳۹۰ برابر است با February 23, 2012
حجم برنامه:۳مگابایت
نوع لیسنس:به همراه patch

سازگاری با:۷,xp,visa

 


دانلود Genuine Registry Doctor 2.5.2.6 با لینک مستقیم از سرور سایت