استفاده از دوربین‌های مداربسته و برنامه‌ریزی آنها برای انجام کارهای خاص همچون شروع فیلمبرداری هنگام تشخیص حرکت، اعلام هشدار صوتی، ارسال ایمیل و… بظاهر امری دشوار و نیازمند تخصص است؛ اما وقتی از نرم‌افزار Security Monitor استفاده کنید متوجه می‌شوید که این کار برای کاربران مبتدی نیز بسیار آسان است.

نرم‌افزار Security Monitor شما را قادر می‌سازد تا با‌ کمترین دانش از کار با رایانه و دوربین‌های مداربسته و حتی دوربین‌های وب‌کم خانگی، سیستم‌های حفاظتی و کنترلی دقیق و حرفه‌ای را برای خودتان ایجاد کنید. به کمک این برنامه و با استفاده از دوربین‌های معمولی USB و دوربین‌های مجهز به قابلیت پشتیبانی از آدرس‌های IP می‌توانید منزل، شرکت، مغازه، پارکینگ و دیگر مکان‌های موردنظر خود را به‌صورت هوشمندانه و از راه دور با استفاده از اینترنت کنترل کنید. پشتیبانی از بیش از یک هزار مدل مختلف دوربین IP و پشتیبانی از تمامی دوربین‌های USB از امکانات قابل ذکر در این نرم‌افزار به‌شمار می‌روند. به‌کمک این نرم‌افزار می‌توانید هر دوربین را به‌طور مجزا برنامه‌ریزی کنید و این امکان را دارید تا دوربین‌ها را به‌شکلی برنامه‌ریزی کنید که در صورت تشخیص حرکت مقابل آنها، کارهای مختلفی همچون شروع فیلمبرداری، تهیه عکس، اعلام هشدار صوتی و ارسال ایمیل انجام شود.

برنامه‌ریزی دوربین‌ها برای شروع عملکرد در ساعاتی مشخص در طول شبانه‌روز و روزهای معینی از هفته، آپلود خودکار فیلم‌ها و تصاویر تهیه شده در سرورهای اف‌تی‌پی یا نمایش آنلاین آنها در وب‌سایت‌ها، ثبت جزئیات دقیق زمان وقوع رخدادها، پشتیبانی از چند دوربین به‌طور همزمان و… از دیگر امکاناتی است که Security Monitor از آنها پشتیبانی می‌کند.

 

کنترل آسان مغازه، منزل، پارکینگSecurity Monitor Pro 4.48

 

نام و ورژن برنامه:Security Monitor Pro 4.48
حجم فایل:۱۸ مگا بایت
نوع لیسنس: به همراه کرک
سازگاری با:ویندوز سون ویستا و ویندوزxp
تاریخ انتشار:  شنبه ۲۸ مهر سال۱۳۹۱

 


دانلود Security Monitor Pro 4.48 با لینک مستقیم از سرور سایت