*با ارسال پیامک صفحه خود را در وبلاگتان روز رسانی کنید

*با ارسال پیامک صفحه خود را در فیس بوک را روز رسانی کنید

*با ارسال پست در وبلاک خود فیس بوک خود روز رسانی کنید

سیستم میکروبلاگینگ ریزنگار به آدرس riznegar.com  این امکان را به کاربرانش می دهد تا با ارسال پیامک صفحه خود را به روز رسانی کنند . همین طور این سیستم امکان اتصال به درگاه سایت فیس بوک را نیز دارد بنابراین کاربران می توانند با ارسال پیامک مطلب ، خبر یا دیدگاه خود را علاوه بر ریزنگار خود در دیوار فیسبوک خودشان هم انتشار دهند .

 

با ریزنگار فیس بوک خود با پیامک بروز کنید(خدمتی برای ایرانی ها)

 

ریزنگار چیست ؟
 ریزنگار یک شبکه اجتماعی کاملا ایرانی است که با دانش و توان برنامه نویسان ایرانی و با نگاه به شبکه اجتماعی توییتر  از صفر پیاده سازی شده است .

در ریزنگار یک ساب دامین به صورت yourname.riznegar.com  به هر کاربر اختصاص داده می شود که مطالب خود را در حداکثر ۳۰۰ کاراکتر در آن منتشر می کند امکان دنبال کردن مطالب دیگر کاربران ، امکان کامنت گذاری و لایک نوشته ها و اشتراک گذاری پست های دیگر کاربران نیز وجود دارد .

کاربران می توانند ریزنگار خود را به اکانت فیسبوک خود نیز متصل کنند و بدین ترتیب با ارسال هر پست، پست انها در دیوار فیسبوک شان  نیز منتشر می شود . به همین صورت با استفاده از rrs   امکان انتشار پست ها در وب سایت و وبلاگ های کاربران نیز وجود دارد و هر کاربر می توانید با استفاده از امکانات ریز نگار بخش خبری کوچک وبلاگ و یا وب سایت خود را به روز نگه دارد .

با افزایش کاربران ریزنگار از امکانت متنوع تری نیز برخوردار خواهد شد .

http://ekrami.riznegar.com/

به آدرس riznegar.com  بروید ، صفحه خود را ایجاد نمایید و در توسعه این شبکه اجتماعی قدرت مند و جدید و کاملا ایرانی مشارکت کنید. محتوای فارسی بیشتری تولید کنید و وب فارسی را توسعه دهید .

ریزنگار منتظر شما است .