افزایش امنیت فیس بوک با تایید ورود اس ام اسی (با پشتیبانی از شبکه موبایل ایران)

برای افزایش امنیت اکانت کاربران، فیس بوک مدتی که قابلیت جدیدی را رونمایی کرده است که از تاییدیه اس ام اسی برای جلوگیری از ورودهای غیر مجاز استفاده می کند در این روش حتی اگر پسورد فیس بوک شما توسط هکر هک شورد باز نمیتواند وارد فیس بوک شما شود..

تایید لاگین بسیار ساده انجام می شود: هنگام ورود به اکانت فیس بوک تان ،فیسبوک برای تان یک پیامک حاوی کد ارسال می کند. کادری هم در صفحه لاگین در اختیارتان قرار می گیرد، که باید کد دریافتی توسط اس ام اس را تایپ کنید تا بتوانید وارد حساب فیس بوک تان شوید.

این شیوه لاگین هم اکنون جزو امکانات اختیاری فیس بوک از طریق صفحه Settings در دسترس است و می توانید آن را فعال کنید. جالب اینکه سیستم لاگین اس ام اسی در ایران هم قابل استفاده است.

fb-login-approvals-1.jpg

 اموزش در ادامه پست…………

  توجه:بعد از اینکه یک بار این مراحل را پشت سر گذاشتید، می توانید آن کامپیوتر را به عنوان سیستم امن یا Trusted device به فیس بوک معرفی کنید، تا در دفعات بعدی مرحله تاییدیه پیامکی را از شما درخواست نکند. اگر هم که تلفن تان را گم کردید، می توانید از این کامپیوترهای امن وارد اکانت فیس بوک تان شده و شماره جدیدی را به سایت برای ارسال اس ام اس معرفی کنید.

 اموزش:

 فیس بوک: به بخش حساب کاربری خودتان وارد شوید و از پنل سمت چپ روی لینک Security کلیک کنید و بعد گزینه‌ی Login Approvals را کلیک کنید.

حالا گزینه‌ی Require a security code to access my account from unknown browsers را کلیک کنید.

 

در پنجره‌ای که باز می‌شود روی دکمه‌ی Get Started کلیک کنید.

 در اینجا نوع موبایل که مد نظر شما هست را وارد کنید.

 اگر قبل شماره تلفن خود را در فیس بوک وارد نکرده باشید در این مرحله باید نوع گوشی خود را انتخاب کنید.

در شکل زیر دقیقا" کد کشور و شماره موبایل خود را وارد کنید

 

 بعد از چند لحضه یک اس ام اس میاد که باید انو در شکل زیر وارد کنید

از این به بعد هر وقت بخواهید وارد فیس بوک بشوید بعد از وارد کردن رمز عبور کدی از شما سوال میشود که باید به وسیله اپلیکیشن فیس بوک در موبایلتان آن را یافته و وارد کنید.