ویندوز ۸.۲ که با نام مستعار ویندوز ۹ قرار است وارد بازار جهانی شود بسیاری از طرفداران سیستم عامل ویندوز را چشم به راه خود کرده است . به گفته شرکت ارائه دهنده این ویندوز به عنوان سرویس پک ۲ ویندوز ۸.۱ ارائه شده که با نام ویندوز ۸.۲ و اسم مستعار ویندوز ۹ در حال ارائه شدن می باشد . شرکت مایکروسافت ارائه ویندوز ۸.۲ را بعد از آخرین نسخه ویندوز ۸.۱ ، ۹ ماه پیش بینی کرده که قرار است با تفاوت های چشم گیری ، روانه بازار شود. ادغام ویندوز فون و ویندوز RT هدفی را برای بر طرف کردن نیاز کاربران طی میکند . استفاده از ویندوز تخصصی در تبلت و کامپیوترهای شخصی اولین موضوعی است که شرکت مایکروسافت به آن پرداخته و نسخه نهایی این ویندوز را در سال ۲۰۱۴ به کاربران قول داده است .

شرکت ماکروسافت بعد از ارائه نسخه نهایی ویندوز ۸.۱ نظرات کاربران درباره این ویندوز را نسبت به خود جلب کرد . کاربران ویندوز ۸.۱ شرکت ماکروسافت را با انتقادات و پیشنهادات زیادی روبرو کرد و شرکت ارائه دهنده بعد از تجزیه و تحلیل نهایی بر روی ویندوز ۸.۱ تصمیم به ساخت ویندوز ۸.۲ با نام مستعار ۹ گرفت . تغییرات انجام گرفته در ویندوز ۸.۲ نسبت به نسخه قبلی ویندوز چشم گیر بوده و میتوان به عنوان مثال به تغییراتی همچون ورود ویندوز به صفحه اصلی ، موتور جستجوی قوی در ویندوز ، اینترنت اکسپلورر جدید و نهایی اشاره کرد .

هماهنگ سازی ویندوز فون و ویندوز ۸.۲ که در بالا اشاره شد برای اولین باز این شرکت دست به ادغام دو ویندوز ومتفاوت کرده است که در ارائه ویندوز ۸.۱ به شدت عملکرد ضغیف آن قابل مشاهده بود و در نسخه ویندوز ۸.۲ ماکروسافت به کابران قول برطرف کردن ضعف های هماهنگ سازی ویندوز فون و ویندوز ۸.۲ را داده است . در حال حاضر شرکت ماکروسافت درباره این ویندوز اطلاعات دقیق و نهایی را ارائه نداده است .

ویژگی ویندوز ۸.۲ (۹) :

– تغییر ورود و صفحه نخست به ویندوز

– موتور جستجوی قدرتمند

– مترو جدید

– سرعت و عملکرد بالاتر

– استفاده از آخرین آپدیت های نرم افزارهای اعمال شده همچون اکسپلورر ، آنتی ویروس داخلی و …

– امنیت بالا

 

تصاویری ارائه شده از ویندوز ۸.۲ (۹) :

دانلود ویندوز ۸.۲ (۹) Microsoft Windows 8.2 (9) x32/x64 Bit به محض ارائه با لینک مستقیم از سایت لردلی

سایت مرتبط : Microsoft