یک دزد پس از شناسایی ساختمان‌ها توسط Google Earth، موفق شد مقدار زیادی سرب به ارزش ۱۰۰ هزار پوند را از پشت بام آن‌‌ها سرقت کند

 

گاهی می‌شنویم که google Earth به دلیل توانایی‌هایی که در جستجو و یافتن مکان‌های ندیده همه جای دنیا دارد کاربردهایی پیدا کرده است. مثلا یادم است پس از حملات تروریستی هند، جایی خواندم که تروریست ها با استفاده از google Earth هدف‌های خود را شناسایی کرده بودند. یا چند روز پیش خواندم که با google Earth یک مزرعه کشت مواد مخدر را پیدا کرده‌اند.
استفاده از google Earth در واقع نوعی گشت و گذار و سرک کشیدن در آن سوی مرزها و جاهایی است که به هردلیل امکان حضور فیزیکی در آن را نداریم. در واقع یک مسافرت مجازی و مجانی تمام عیار است. البته با این فرض که زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی‌اش فراهم باشد.

شما هم با بهتره به جای کارهای بخود و غیر مفید در اینترنت مزه Google Earth را بگشید

Google Earth نام یکی از سرویس‌های گوگل است که با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای و نقشه‌های جغرافیایی امکان گشت و گذار در کره‌ای که در آن زندگی می‌کنیم را فراهم می‌کند. با کمک این سرویس می‌توانید تصاویر شهر و خیابان محل سکونت خود را از اینترنت ردگیری نمایید و از مکان‌هایی بازدید کنید که تاکنون امکان سفر به آن‌ها را نداشته‌اید.

در این نسخه جدید امکانی مشاهده آسمان نیز فراهم شده است. می توانید ستاره ها و سیاره ها را با نام آنها در آسمان ببینید.در شهری مانند تهران می توانید به راحتی پشت بام خانه خود را ببینید. تصاویر مرتبا در سرور گوگل به روز می شود

شما میتونید اخرین ورژنGoogle Earth از ادامه همین مطلب دانلود کنید

دانلود GoogleEarth-Win-5.1.3533.1731 از سایت rapid share

دانلود از DepositFiles