نرم‌افزار Face Off Max به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نیاز به هیچ دانشی از کار با نرم‌افزارهای گرافیکی، به‌راحتی سر خود را روی بدن‌های مختلف قرار داده و نتایج جالب و گاه خنده‌داری را مشاهده کنید!

 Coolware Max Face Off Max  نام نرم افزاری است که به سادگی هرچه تمام تر می تواند تصاویر مختلف از صورت ها را برروی بدن ها مونتاژ کند ؛ در نظر بگیرید که تصاویر چهره شما برروی بدن یک ورزشکار قرار گیرد ، بسیار هیجان انگیز خواهد بود وقتی چهره خود را با بدنی جدید مشاهده کنید.
این ابزار که از واسط کاربری فوق العاده ساده ای هم بهره می برد به سادگی قابل استفاده بوده و حتی کاربران مبتدی هم می توانند به راحتی هرچه تمام تر از مونتاژ عکس های خود لذت ببرند. شاید اگر همین کار ساده را هم بخواهیم با نرم افزار مثل Photoshop انجام دهیم زمانی به مراتب طولانی تر و البته آموزش های مختلفی نیاز باشد.

            

Coolware Max Face Off Max با انواع فرمت های سازگاری داشته و می تواند برای ذخیره سازی هم از فرمت های مختلف پشتیبانی کند ؛ کیفیت تصاویر و امکانات دیگری هم که در زمان منتاژ هستند که می توانند کاربران را در تغییر تصاویر و ویرایش ساده آن ها یاری دهند. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید تا از امکانات جالب آن نه به خاطر کاربردی بودن به خاطر جالب بودن استفاده ببرید.

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
امکان جدا کردن صورت از عکس و چسباندن آن در بدن دیگر.
داشتن ابزارهای مختلف ویرایش صورت در عکس.
داشتن صدها نمونه عکس از افراد مشهور جهان.
داشتن انواع افکت های بسیار زیبا و قشنگ.
امکان نوشتن بر روی عکس پس از تغییرات.

  لینک دانلود این نرم‌افزار به شرح زیر است: 

 

 

دانلوده CoolwareMax Face Off Max از slingfile

دانلود CoolwareMax Face Off Max ازrapidshare

دانلوده CoolwareMax Face Off Maxاز مگا اپلود

  دانلوده CoolwareMax Face Off Max از turboshare

 دانلوده CoolwareMax Face Off Max از xlpar

پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com  

طریقه فعالسازی : ابتدا فایل Patch.exe را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا اقدام به پچ کردن نرم افزار کنید. سپس تمامی ارتباطات اینترنتی را قطع کرده و Keygen.exe را اجرا کنید. برروی Generate کلیک کنید تا در قسمت دوم SN تولید شود. آن را در نرم افزار وارد کنید ؛ نرم افزار پیغام خطایی نشان می دهد که شما می بایست از گزینه Manual برای فعالسازی اقدام نمائید. در این قسمت کافیست سریال نامبر موجود در نرم افزار را در قسمت Code کیجن وارد کرده و
سریالی که به صورت اتوماتیک در قسمت Unlock کیحن به وجود می آید را در نرم افزار وارد نمائید تا نرم افزار کرک شود.