همین‌طور نیز می‌دانند که به‌خاطر سپردن رمزعبورهای پیچیده کار ساده‌ای نیست! به‌نظر شما بالاخره چه‌کار باید کرد؟ رمزهای ساده را انتخاب کرد یا رمزهایی که از پیچیدگی زیاد حتی خودتان نیز آنها را فراموش می‌کنید؟

پاسخ این پرسش، نرم‌افزار WinTinker Password Generator است!

یک رمز عبور پیچیده باید ترکیبی از حروف، اعداد، نشانه‌ها و حساس به حروف کوچک و بزرگ باشد و به‌همین خاطر نیز اکثر کاربران رمزهای ساده‌ای را انتخاب می‌کنند چرا که پس از درنظر گرفتن تمام این موارد نمی‌توانند رمز پیچیده به‌وجود آمده را به‌خاطر بسپارند اما نرم‌افزار فوق با تغییر حالت دادن حروف کلمات مورد نظر شما همین رمزهای پیچیده را با امکان به‌خاطرسپاری بسیار ساده برای شما ایجاد می‌کند.

 

 

به‌عنوان مثال کلماتYaghoob.Eramiو lordly.blogfa پس از تبدیل به رمز به این کلمات تبدیل شده‌اند:


که دقیقا مشابه همان کلمات اما با استفاده از نشانه‌ها و حروف بزرگ و کوچک ایجاد شده‌اند. این نرم‌افزار کاملا رایگان، بدون نیاز به نصب، قابل اجرا روی ویندوزهای ۲۰۰۰، اکس‌پی، ویستا و ۷ است و حجم کمتر از ۱۵۰کیلوبایت را به خود اختصاص داده است.

 

اگر می‌خواهید رمزعبورهای خود را تغییر دهید و با اطمینان خاطر بیشتری رمزهای پیچیده‌تر را انتخاب کنید فقط کافیه همون رمز قبلی را به این برنامه بدهید تا انرا پیچیده کند و هر زمان فراموش کردید کافیه رمز قبلی را به این برنامه از نو بدید تا رمز پیچیده را برای شما نشان دهد

یا

http://www.snapfiles.com/get/wtpwgen.html