قصد داریم یکی از بی نظیرترین نرم افزارهای تولیدی برای گوشی های سیمبیان را معرفی کنیم . نرم افزاری که هر بیننده ای با مشاهده امکانات جالب آن شگفت زده می شود . .  نام این نرم افزار فوق العاده Remote S60 می باشد .

 

 توجه داشته باشید سایت پادشاه ترفندها نسخه کرک شده از این نرم افزار را دراختیار شما قرار می دهد که توسط هر عدد دلخواه رجیستر می شود .

 

 

از قابلیت های بی نظیر این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد !

 کنترل کامل گوشی شما توسط کامپیوتر

 امکان تایپ در تمام قسمت های گوشی مانند Message  و تمام نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی شما مانند نرم افزارهای چت  و ….. توسط کیبورد  کامپیوتر ( قابلیتی فوق العاده برای دوستانی که گوشی های تاچ اسکرین مانند ۵۸۰۰ دارند و از نبود کیبورد سخت افزاری بر روی این گوشی در مواردی مانند اس ام اس نوشتن و یا تایپ در نرم افزارهای چت رنج می برند )

عکسبرداری از صفحه گوشی با کیفیت فوق العاده بالا ( تا به امروز تمام اسکرین شات های نرم افزارهای معرفی شده در موبایل ها  اکثرا توسط این نرم افزار گرفته شده است )

فیلمبرداری از تمام منوها و محیط گوشی با کیفیت فوق العاده بالا

امکان اتصال گوشی به کامپیوتر توسط بلوتوث یا کابل

امکان فارسی نویسی در محیط اس ام اس برای گوشی هایی که قادر به نوشتن حروف فارسی نیستند یا از زبان فارسی پشتیبانی نمی کنند .  ( توسط کیبورد کامپیوتر و قرار دادن زبان نوشتن فارسی در کامپیوتر در محیط این نرم افزار اس ام اس های فارسی خود را تایپ کنید )

توجه داشته باشید که نرم افزار در هر دو نسخه s60v3 و S60v5 برای نصب احتیاج به ساین یا هک گوشی دارد .

برای خواندن ادامه آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید

آموزش استفاده از برنامه و نکات مربوط به آن : 
برای استفاده از نرم افزار Remote S60 باید نرم افزار Pc Suite (در هنگام خرید گوشی در کارتن گوشی شما  یک عدد سی دی نیز وجود دارد  که  نرم افزار Pc Suite در این سی دی موجود است )  را بر روی سیستم خود نصب کنید .
 کار کردن با نرم افزار بسیار ساده می باشد . نرم افزار دارای دو کلاینت می باشد که یکی از از آن ها با فرمت exe بر روی کامپیوتر نصب می شود و کلاینت بعدی با پسوند Sis بر روی گوشی s60v3 یا s60v5 نصب می شود .

 پس از نصب هر دو کلاینت sis و exe که اولی بر روی گوشی و کلاینت دوم و با فرمت exe بر روی کامپیوتر نصب می شود بعد از اینکه از نصب نرم افزار Pc suite بر روی سیستم مطمئن بودید گوشی را توسط کابل آن به کامپیوتر متصل کنید و از منویی که با اتصال کابل به گوشی در گوشی نمایش داده می شود گزینه اول یعنی Pc Suite را انتخاب کنید . توجه داشته باشید در اولین اتصال باید صبر کنید تا گوشی شما توسط ویندوز کامپیوتر کاملا شناسایی شود.  حالا کلاینت کامپیوتری برنامه را که قبلا بر روی ویندوز کامپیوتر نصب کرده بودید اجرا کنید . حالا به کلاینت موبایل نرم افزار که بر روی گوشی خود نصب کردید مراجعه کنید و آن را اجرا کنید  . حالا از Menu گزینه اول یعنی Conect via usb را انتخاب کنید . حالا پس از چند لحظه تصویر گوشی و منوهای آن را با کیفیت خیلی بالا بر روی کامپیوتر مشاهده می کنید . الان می توانید از امکاناتی که در بالا به آن اشاره شد استفاده کنید

 دانلودهremote-s60 بصورت مستقیم از سرور Dropbox

دانلود remote-s60از سرورrapidshare

دانلود remote-s60 از سرورturboshare

 پسورد پوشه زیپ:www.lordhack.com

 

قابل نصب بر روی گوشیهای :

N71 , N73 ,N73 Music Edition , N75 , N76 , N77 , N80 , N80 IE , N81 ,N81 8GB , N82 , N91 ,N91 8GB , N92 , N93 , N93i , N95 , N95 8GB , E50 , E51 , E60 , E61 , E61i , E62 , E65 , E70 , E90 , 5700 Express Music , 6110 Navigator , 6120 Classic , 6121 Classic , 6290 , 3250 , 5500