شما فکر می کنید استفاده از انتی ویروسهای معروف مانند:Kaspersky,BitDefender,AntiVir Premium,Nod32 و….چقدر حتی با اپدیت بودن کامل و بروز امنیت سیستم شما را از دید ویروسها و تروجانها و پسورد سندر ها امن نگه می دارند؟


هرگز  پسورد سایت ,وبلاگ, ایدی , مشخصات بانکی و اطلاعات شخصی شما با بودن انتی ویروسها  قوی و معروف حتی ۲۰٪ در امان نیست.


انتی ویروسها زمانی یک برنامه جاسوسی را شناسایی می کنند که ان برنامه جاسوسی و یا ویروس ثبت شده باشد و در بانک اطلاعاتی  انتی ویروس مورد نظر موجود باشد در غیر اینصوت شما متوجه میشید با بودن بهترین انتی ویروس چرا……. شما هک شدید.




در اینجا میخوام یک از ابزار بسیار قدرتمند را به شما معرفی کنم.AntiLogger که از ۶ بخش قدرتمند تشکیل شده است و سیستم شما از از هر تروجان, ویروس و یا هر برنامه جاوسوسی بدون کاهش سرعت سیستم و اینترنت شما در امان نگه می دارد.


بخش اول:Anti-SSL Logger-برای جلو گیری از سرقت اطلاعات محرمانه هنگام استفاده از خدمات بانکی و خریدهای اینترنتی.


بخش دوم:Anti-WebCam Logger-این برنامه جلو جاسوس افزارها و ویروسهایی که باعث باز شدن وبکم شما توسط هکرها میشود را می گیرد.


بخش سوم:Anti-Key Logger -مهمترین قسمت برنامه که باعث خنثی شدن  برنامه ها و کی لاگرهایی میشود که تمام دکمه های زده شده توسط شما را ضبط و به هکر می فرستد.


بخش چهارم:Anti-Screen Logger- باعث غیر فعال و خنثی شدن برنامه هایی میشود که از دسکتاب شما عکس میگیردو برای هکر می فرستد.


بخش پنجم:Anti-Clipboard Logger-این قسمت باعث غیر فعال شدن  برنامه هایی جاسوسی میشود که تمام متنهای کپی شده شما را در  کیپ برد  مانند پسورد یا هر چیز دیگر را  ضبط و برای هکر می فرستد.


بخش شش:System Defence –این قسمت باعث جلو گیری از برنامه هایی میشود که قصد دارند در قسمت اصلی سیستم شما خود را با فایلهای اصلی سیستم قاطی کرده تا غیر قابل تشخیص شوند


این برنامه بهترین سپر در مقابل تروجانها و هر برنامه جاوسی دیگه است که از دید تمام انتی ویروسها پنهان هستند.


 


 

دانلودAntiLogger_1.7.2.960 از لینک ۱


http://www.2shared.com/file/5050416/4641a358/AntiLogger_172960_wwwlordhack.html


دانلودAntiLogger_1.7.2.960 از لینک۲


http://www.speedyshare.com/699427420.html


دانلودAntiLogger_1.7.2.960 از لینک ۳


http://yourupload.com/files/get/qS9fYvE6Ss/antilogger-1.7.2.960-www.lordhack.zip


کرک این برنامه را فردا از همین جا دانلود کنید