برای هر کدام از ما پیش آمده که ویندوز رایانه‌مان گاهی حتی بی‌دلیل به مشکلی جدی بر می‌خورد و حتی بالا هم نمی‌آید. بسیاری از کاربران تصور می‌کنند در این وضعیت دیگر هیچ کاری نمی‌توان کرد. خب، این تصور اشتباه نیست؛ اما آیا می‌توان برای جلوگیری از این وضعیت چاره‌ای اندیشید؟

 

تا به حال دقت کرده‌اید که حتی اگر روش ایجاد یک نقطه بازگشت (ری‌استور پوینت) در ویندوز را هم بدانید، باز هم این کار چه‌ دردسرهایی دارد؟ این‌جا کلیک کنید، آن‌جا کلیک کنید، به آن قسمت بروید، روی یک چیز دیگر کلیک کنید، حالا تازه به جایی رسیده‌اید که باید از آن‌جا نقطه بازگشت برای ویندوز خود ایجاد کنید. اما باید راه آسان‌تر و بهتری هم برای این کار وجود داشته باشد. مگر نه؟ خوشبختانه پاسخ مثبت است.

بسیاری از کاربران حتی ممکن است از ماهیت و خاصیت نقطه بازگشت هم بی‌خبر باشند. برای آن دسته از کاربران باید بگوییم، ایجاد نقطه بازگشت مثل گرفتن عکسی از سیستم‌عامل است. در صورت بروز مشکل می‌توانیم با در قرار دادن دیسک نصب ویندوز، سیستم‌عامل را به یکی از نقطه‌های بازگشتی برگردانیم که قبلاً ایجاد کرده‌ایم. سیستم‌عامل ما دقیقاً به همان زمانی برمی‌گردد که نقطه بازگشت را ساخته‌ایم.

با استفاده از برنامه Restore Point Creator ، سریع، آسان و بدون هیچ هزینه و دردسری می‌توانید نقطه بازگشت ایجاد کنید و این نقطه‌ها را مدیریت نمایید. دیگر نیازی نیست در منوهای مختلف ویندوز بچرخید، بلکه صرفاً این برنامه را باز می‌کنید و کار تمام است. کافی است نگاهی به رابط کاربری ساده برنامه بیندازید تا به راحتی و در یک چشم به هم زدن یک نقطه بازگشت برای خود بسازید.

به علاوه، کاربران ویندوز ۷ و ویندوز ۸ راه ساده‌تری هم برای این کار دارند. می‌توانند این برنامه را به نوار ابزار خود بچسبانند (pin) و با کلیک راست روی آن یکی از دو گزینه «ایجاد نقطه بازگشت سیستم» و «ایجاد با نام دلخواه» را انتخاب کنند تا برنامه برای آن‌ها نقطه بازگشت ایجاد کند. به همین سادگی!

دانلود نرم‌افزار Restore Point Creator با حجم ۱٫۱ مگابایت

   دانلود : دانلود با لینک مستقیم
   دانلود : نسخه پرتابل نرم افزار با لینک مستقیم
  حجم :۰٫۵ + ۰٫۵ مگابایت
  رمز :  www.lordly.ir
  منبع : لردلی

 

دانلود Restore Point Creator از سرور پارسا اسپیس

پسورد پوشه زیپ : www.lordly.ir