نرم افزار WSUS Offline Update 9.2.1

WSUS Offline Update 9.2.1 با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت ، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها ، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید . قابلیت دانلود آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید .

روش جهت دریافت آپدیت آفلاین تمام نسخه های ویندوز (XP – Vista – 7 – 8 – 8.1 – Server 2003 – Server 2008 – Server 20212) و نسخه های آفیس (Office 2003 – Office 2007 – Office 2010 – Office 2013)

شاید برای خیلی از دوستان این موضوع پیش آمده باشد که بخواهند آپدیت های Microsoft Windows را تا تاریخ مشخصی داشته باشند و بتوانند آنها را بر روی سیستمهایی که دسترسی به شبکه و اینترنت ندارند نصب نموده و بروزرسانی نمایند.

البته اگر ویندوز شما قانونی باشد و یا از یک فعال ساز استفاده کرده باشید، به صورت آنلاین و بدون نیاز به برنامه جانبی هم میتوانید ویندوز یا آفیس خود را آپدیت کنید. اما مشکلی که وجود دارد این است که در صورت نصب ویندوز جدید، مجبورید دوباره همه آن آپدیت ها را از اول انجام دهید.

اما نرم افزار WSUS Windows Offline Updater قادر است تا این آپدیت ها را به صورت یک فایل دانلود کند. سپس شما میتوانید فایل دانلود شده را روی کامپیوتر خود ذخیره کرده و هر بار که ویندوز نصب کردید از آنها استفاده کنید.

این نرم افزار با اتصال به سرورهای مایکروسافت، جدیدترین آپدیت ها و پچ های امنیتی را شناسایی میکند و امکان دانلود آنها را به کاربر میدهد.

نرم افزار WSUS Windows Offline Updater علاوه بر ویندوز، قادر به دانلود آپدیت های مجموعه آفیس هم هست.

این نرم افزار از ویندوز های XP, 7 , 8 و همچنین آفیس ۲۰۱۳, ۲۰۱۰ پشتیبانی میکند.

البته این کار برای نسخه های Microsoft Office نیز قابل انجام می باشد و میتوانید نسخه های ۲۰۰۳ به بعد این مجموعه و حتی نسخه ۲۰۱۳ مایکروسافت آفیس را آپدیت کنید.

نرم افزار قابلیت دریافت آپدیت نسخه های ویندوز و آفیس زیر را دارد :

مایکروسافت ویندوز ایکس پی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت
مایکروسافت ویندوز سرور ۲۰۰۳ نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت
مایکروسافت ویندوز ویستا نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت
مایکروسافت ویندوز سرور ۲۰۰۸ نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت
مایکروسافت ویندوز سرور ۲۰۰۸ سری R2 نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت
مایکروسافت ویندوز ۷ نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت
مایکروسافت ویندوز ۸ نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت
مایکروسافت ویندوز ۸٫۱ نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت
مایکروسافت ویندوز سرور ۲۰۱۲ نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت
مایکروسافت آفیس ۲۰۰۳
مایکروسافت آفیس ۲۰۰۷
مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰
مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳

توجه

نکته: شرکت مایکروسافت آخرین آپدیتهای خود برای ویندوز Xp و Office 2003 را تا ِ۸April 2014 ارائه میکند و از آن تاریخ به بعد از این محصولات پشتیبانی نخواهد کرد و آپدیت جدیدی را برای آنها منتشر نخواهد کرد.

نکته: شما میتوانید تمامی این آپدیتها را بصورت یک فایل ایمیج دریافت نمایید و بر روی CD یا DVD کپی نموده و از آن استفاده نمایید.

دانلود دانلود با لینک مستقیم و حجم ۲ مگابایت
کرک سایت سازنده – تغییرات این نسخه

پسورد پسورد فایل فشرده : www.lordly.ir ( پسورد را تایپ کنید )

 

آموزش استفاده از نرم افزار به نقل از وب سایت ترفندستان

برای استفاده از WSUS Offline Update, ابتدا دیسک قابل حمل یو اس بی چون فلش مموری و یا سی دی و یا دی وی دی ای را برای ذخیره بروز رسانیهای سیستم مورد نظر خود اماده کنید. سپس WSUS Offline UpdateGenerator را اجرا کنید. تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد.

همانطور که مشاهده میکنید این برنامه سه تب دارد که به ترتیب Windows و Office و Legacy Products نام دارند.

آموزش WSUS Offline Update

قسمت بالای هر یک از این سه تب برای انتخاب زبان سیستم مورد نظر است. قبل از دانلود باید جلوی زبان مورد نظر خود را تیک بزنید. در صورتیکه مایل به دانلود و ذخیره بروز رسانیهای ویندوز و افیس و محصولات مایکروسفت هستید, دقت کنید تا در هر سه این تبها جلوی زبان مورد نظر را تیک بزنید.

تب اول یا Windows برای دانلود بروز رسانیهای نسخه های مختلف ویندوز است. جلوی نسخه ویندوز مورد نظر خود را تیک بزنید.
در قسمت پائین پنجره نیز میتوانید از بین دو گزینه ساخت فایل ISO یا کپی بروز رسانیها و سیو انها روی دیسک یو اس بی یکی را برگزیده و جلوی انرا تیک بزنید.
سپس روی دکمه Start کلیک کنید.

آموزش WSUS Offline Update

در صورتیکه مایلید که بروز رسانیهای افیس ۲۰۰۷ یا ۲۰۱۰ یا ۲۰۱۳ را نیز ذخیره کنید, در تب دوم یا Office جلوی زبان مورد نظر افیس در قسمت افیس مربوطه را تیک بزنید.

در قسمت پائین پنجره نیز میتوانید از بین دو گزینه ساخت فایل ISO یا کپی بروز رسانیها و سیو انها روی دیسک یو اس بی یکی را برگزیده و جلوی انرا تیک بزنید. برای دیسک یو اس بی
سپس روی دکمه Start کلیک کنید.

آموزش WSUS Offline Update

تب سوم یا Legacy Products نیز برای دانلود و ذخیره بروز رسانیهای Windows XP و Office 2003 میباشد. اگر توجه کنید در این قسمت توضیح داده شده که مایکروسفت از ایندو تا ۸ اوریل ۲۰۱۴ پشتیبانی میکند. در صورتیکه مایل به ذخیره بروز رسانیهای یکی از ایندو هستید, فراموش نکنید که جلوی زبان مورد نظر هر یک را تیک بزنید.

در قسمت پائین پنجره نیز میتوانید از بین دو گزینه ساخت فایل ISO یا کپی بروز رسانیها و سیو انها روی دیسک یو اس بی یکی را برگزیده و جلوی انرا تیک بزنید.
سپس روی دکمه Start کلیک کنید.

آموزش WSUS Offline Update

در هر یک از تبها بعد از انتخاب گزینه های مورد نظر و بعد کلیک روی دکمه Start و پایان ساخت ISO روی سی دی یا دی وی دی یا دیسک یو اس بی, فایل UpdateGenerator.exe را خواهید یافت که با اجرای ان روی هر پی سی میتوانید بروز رسانیهای مورد نظر را بدون کانکشن اینترنت نصب کنید.

آموزش WSUS Offline Update

WSUS Offline Update در ابتدا کامپیوتر را اسکن کرده و بروز رسانیهائی که باید انجام شوند را یافته و انها را نصب خواهد کرد.

آموزش WSUS Offline Update

بعد از پایان نصب بروز رسانیها, پنجره ای نمایش داده خواهد شد که در ان پیام “Installation successful. Please reboot your system now” را مشاهده خواهید کرد.