به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید !
دانلود بازی محبوب و زیبای Angry Birds 3.0.0 نسخه جدید این بازی برای سیستم های PC میباشد که دوست داران این بازی  میتوانند آن را بروی PC های خانگی خود نصب کرده و به راحتی بازی نمایند.
بازی پرندگان خشمگین یک بازی مهیج و سرگرم کننده است که پس از ارائه این بازی برای گوشی همراه و تبلت ها رکورد های فروش شکسته و به یکی از محبوب ترین بازی ها تبدیل شد که دارای بیش از ۲۴۰ مرحله جذاب است که ساعت ها شما را به خود مشغول نموده و در جایی که شما با پرندگان خشمگین این بازی باید به جنگ خوک ها رفته و با کمی تمرکز و دقت مراحل را یکی یکی پشت سر گذاشته و البته در هر مرحله با معمایی در نحوه پرتاب مواجه می شوید که همین سبب محبوبیت بالای این بازی شده است.

 بالاخره پس از مدتها انتظار نسخه جدید بازی پرطرفدار پرندگن خشمگین عرضه شد. این نسخه که به گفته شرکت سازنده Rovio انقلابی ترین تغییر در این بازی از زمان عرضه نسخه اولیه آن است دارای محیط بازی متفاوت و پرنده های جدید در فضا است

بازی پرندان خشمگینAngry Birds 3.0.0 -برای PC

Angry Birds  یا پرندگان خشمگین محبوب ترین بازی که برای گوشی های آیفون و آندروید ساخته شد و طرفداران بسیاری به خود جلب کرد که باعث شد برخی از برنامه نویسان و هکران این بازی را برای ویندوز درست کنن.

 

نام و ورژن برنامه:Angry Birds 3.0.0
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ فروردین سال۱۳۹۲
حجم برنامه:۵۵ مگابایت
نوع لیسنس:همراه با کرک
سازگاری با:ویندوز سون ویستا و XP و ویندوز هشت

راهنمای نصب

۱- بازی را نصب کنید ولی آن را اجرا نکنید.
۳- محتویات پوشه Patch را در محل نصب بازی کپی کنید و فایل Patch.exe را اجرا و عملیات Patch را انجام دهید. (توجه داشته باشید چنانچه از ویندوز ویستا و یا ۷ استفاده می کنید برای اجرای فایل Patch.exe می بایستی بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را انتخاب کنید تا Patch به درستی کار کند)

توجه: اگر هنگام اجرای بازی با پیغام OpenGL مواجه شدید، می بایستی فایلهای درون پوشه Fix.OpenGL را در محل نصب قرار داده و رجسترش کنید.