در اکثر محیط های گفتگوی اینترنتی تنها راه اثبات هویت شما از راه صداست به گونه ای که اگر با کسی سخن بگویید او متوجه جنسیت شما , سن شما , لهجه ی شما و …… می شود . دوست دارید وضعیت به گونه ای بشود که شما قادر به تغییر در صدای خود از نظر جنسی و سنی و نوع گفتار و … بشوید ؟ این خواسته زیاد هم دور از دسترس نیست !


کمپانی Avnex Ltd نسخه ی اخرین ورژن ۳٫۰٫۸۹ Full  از نرم افزار قدرتمند AV Voice Changer خود را عرضه نموده است که امکانات بسیار جالب و بی همتایی را در این زمینه در اختیار شما قرار میدهد . این نرم افزار به شما امکان تغییر صدایتان را میدهد تا آن را به صورت صدای یک دختر , پسر , نوجوان , مسن , کودک در بیاورید ! همچنین قادر است صدای شما را به گونه ای تغییر دهد که جذابیت جنسی آن بسیار بالا رود !! به این طریق نه تنها به طور کامل در محیط اینترنت ناشناس خواهید ماند , بلکه قادر به تغییر هویت و فریفتن مردم نیز میباشد


با این نرم افزار علاوه بر تغییر صدای خود در محیط های مختلف و تماسهای اینترنتی , قادر خواهید بود تا برای شخصیت های مختلف یک فیلم و یا کارتون نیز فقط و فقط با صدای خودتان صدا گذاری نمایید ! مجهز به افکتهای زیبای صوتی , Equalizer , بخشی برای ضبط صدا های ورودی به کامپیوتر و بسیاری دیگر.


 



قابلیت های نرم افزار :


– دارای خروجی صدا با کیفیت بسیار بالا به وسیله تغییراتی که در صدا ایجاد کرده و افکت هایی که به آن می دهد.
– توانایی وارد کردن و مقایسه بین صدای افراد مختلف و همسانسازی آنها.
– توانایی ایجاد تغییرات کلی در صدا و تبدیل صدای کاربر به صدای مرد، زن و انواع حیوانات.
– توانایی ضبط کردن صدا از دیگر وسیله های خارجی و افکت گذاری بر روی آن.
– کاملا سازگار با انواع برنامه های اینترتنتی در ضمینه چت و گفتگو های صوتی از جمله : YIM, AIM, MSN, Google Talk, ICQ, Paltalk, Net2Phone .
– دارای equalizer ها و ابزاراتی پیشرفته برای حذف Noise و بهبود کیفیت صدا.
– دارای بیش از ۱۰۰ ها افکت برای ایجاد تغییرات در صدا.
– دارای مجموعه ای از صداهای افراد مشهور و گرفتن صدای کاربران و همسان سازی صدای کاربر با افراد مشهور و به عبارت دیگر تقلید صدای آنها !


 اخرین اپدیت Updated: 2009.10  می باشد قیمت در سایت سازندهاش ۲۹ دلار است 


اخرین ورژن انرا بصورت کامل از ادامه همین مطلب دانلود کنید


 

 


دانلود از پرشین گیگ


دانلود از ۲shared